Google Glass w markowych oprawach Ray-Ban®

                        

 

 

Efektem nawiązanej w ostatnim czasie współpracy pomiędzy gigantem z Mountain View – Google oraz Ray-Ban®, będzie stworzenie serii opraw Google Glass, łączących najnowszą, zaawansowaną technologię z awangardowym, futurystycznym designem, oferując wszystko, co najlepsze w zakresie stylu i jakości. Projektem Google Glass zajmą się włoscy Styliści Ray-Ban® we współpracy z Google, za produkcję i dystrybucję odpowiadać natomiast będzie właściciel marki Ray-Ban®.        

 

Google Glass to najbardziej zaawansowany technicznie produkt Google'a. Producent wyposażył sprzęt w swój najnowszy system Android, aparat 5 megapikseli, 16 GB wbudowanej pamięci i ekran o rozdzielczości 640x320, a całość ma ważyć jedynie 50 gramów. Do przesyłania sygnałów wykorzystane będzie kostne przewodnictwo dźwięku. Wibracyjny mechanizm przy kontakcie z głową zastąpi słuchawki i pozwoli na wyraźne słyszenie zarówno dźwięków otoczenia, jak i powiadomień urządzenia.

 

Celem współpracy pomiędzy Google a Ray-Ban® mają być oprawy zbliżone do zwykłych okularów, aby tym samym zachęcić więcej Klientów do korzystania z wynalazku Google. Rozpoczęcie masowej sprzedaży okularów Google Glass w USA zaplanowano już na koniec 2014 roku, w wyselekcjonowanych sklepach stacjonarnych, posiadających w ofercie markę Ray-Ban®. Dystrybucja okularów na terenie Warszawy nie jest jeszcze potwierdzona.


 

fot. Google

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel