Marka Ray-Ban®

Odkryj historię Ray-Ban®!

 

Okulary na wszystkich frontach! Generał MacArthur, Audrey Hepburn, The Blues Brothers, Tom Cruise i Will Smith. Historia okularów Ray-Ban® to opowieść o tym, jak zdobyć sławę dzięki sławnym ludziom i jak kultowe filmy kreują modę. Weźmy pierwszego z brzegu muzyka bluesowego albo rockowego.

Weźmy pierwszego z brzegu amerykańskiego bohatera kultowego filmu. Albo pierwszego z brzegu filmowego policjanta z drogówki. Co ich wszystkich łączy? Prawie na pewno każdy z nich nosi jakiś model okularów Ray-Ban®. W 1937 roku powstał pierwszy model okularów przeciwsłonecznych Ray-Ban® stworzonych specjalnie dla pilotów Air Force. Oprawki te otrzymały nazwę „Anti Glare” i znamy je dzisiaj pod nazwą Aviator. Na początku lat 50-tych powstał drugi najsłynniejszy modeli okularów – Wayfarer, o którym mówi się, że jest najlepiej sprzedającym się modelem okularów w historii. Ray-Ban® zawdzięcza swój sukces i popularność także współpracy ze światem kina i showbiznesu. Okulary tej marki pojawiały się w najsłynniejszych i najbardziej kultowych filmach XX wieku, począwszy od Śniadania u Tiffaniego, przez Easy rider, Blues Brothers, Top Gun czy Las Vegas Parano, Avatar i Wściekłe psy. Ray-Ban® to też ponadczasowość, autentyczność, legendarny styl, odwaga i wyjątkowa technologia. Te fundamentalne wartości marki sprawiły, że Ray-Ban® jest w tej chwili najpopularniejszą marką okularów na świecie! Ray-Ban® to okulary dla tych, którzy zawsze mają oczy szeroko otwarte na świat.













 

Marka Ray-Ban®

 

Marka Ray-Ban® istnieje na rynku optycznym od 70 lat. Rezultatem wszystkich lat ciężkiej pracy, ciągłego doskonalenia technologicznego oraz zbierania doświadczeń jest wykreowanie marki Ray-Ban® jako ikony jakości i stylu. Ponadczasowy charakter marki sprawił, że wiele modeli wyprodukowanych kilkadziesiąt lat temu, do dziś pozostaje hitem i ma swoich wiernych fanów na całym świecie. Marka stworzyła tzw. ikony stylu - Ray-Ban ICONS, czyli modele, które bez względu na trendy panujące w modzie zawsze pozostają na topie. Pomimo niezaprzeczalnej sławy, marka nie ustaje w poszukiwaniach nowych rozwiązań technicznych. Dlatego też wciąż z biegiem lat powstają coraz to nowe oprawy i soczewki przeciwsłoneczne wykonane z coraz lepszych materiałów, za pomocą zaawansowanych technologii.

Historia. W 1937 roku na prośbę generała Armii Stanów Zjednoczonych firma Baush&Lomb wyprodukowała okulary dla pilotów Air Force, model Aviator™. Wtedy jeszcze nikt nie przypuszczał, że przez kolejnych kilkadziesiąt lat będzie on hitem wśród topowych modeli marki Ray-Ban®. Każdego roku charakterystyczny kształt oprawy oraz soczewek pojawia się w różnorodnych gamach kolorystycznych, wykonany z innych materiałów.

Do jednych z najbardziej pożądanych modeli Ray-Bana® należy również Wayfarer® i jego rock&rollowy charakter - symbol lat 50 i 60. Szeroka plastikowa oprawa z wyraźnymi, szpiczastymi bokami frontu wraz z elipsą. Obecnie marka Ray-Ban® zmienia wizerunek modelu nadając mu wielobarwność. Szalone kolory odważnie łączone, niekonwencjonalne wzory, a wiec bawmy się!

Kolejną ikoną stylu lat 50-tych jest model Clubmaster®, inspirowany modelem Wayfarer®. Różni się on jednak znacznie zarówno kształtem jak i materiałem, z którego jest wykonany. Clubmaster® wyróżnia się półmetalowym frontem oraz bardziej zaokrąglonymi soczewkami. Obecnie, jak każda Ikona Ray-Ban®, poddawany jest metamorfozie i prezentuje się w nowej szacie żywych kolorów w formie drapowanej.

Od niedawna jesteśmy świadkami spektakularnego sukcesu kolekcji Ray-Ban®: „Włokna Węglowe”. Szeroka gama różnorodnych kolorów i modeli, dzięki uniwersalnemu charakterowi idealnie komponuje się z każdym stylem ubioru. Kolekcja „włókna węglowe” dysponuje unikalną gamą zauszników, kolorów i kształtów, które łączą się z klasycznymi wariantami czarnego i szarego aluminium. Oprócz wytrzymałości i lekkości oprawy te cechuje duża elastyczność, co jeszcze bardziej stanowi o ich jakości. Linia ta ma dodatkowe rozwiązanie techniczne, a mianowicie samoblokujący zawias, stanowiący integralną część frontu. Funkcja sprawia, że nawet częste składanie i rozkładanie zausznika nie powoduje zużycia zawiasu. Enjoy!

 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel