Reklamacje

Każdy produkt zakupiony w butiku Optique.pl objęty jest 2 letnią gwarancją Producenta. W tym okresie Klientowi przysługuje prawo do reklamacji towaru. Gwarancją objęte są tylko usterki wynikające z ewentualnych wad ukrytych produktów. Uszkodzenia związane z niewłaściwym użytkowaniem towaru nie podlegają gwarancji.  

 

Jak dokonać reklamacji?

 

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji [TUTAJ].
  2. Zapakuj produkty wraz z dokładnie wypełnionym formularzem i dowodem zakupu.
  3. Wyślij reklamowane produkty na adres:

 

Butik Optique

Pl. Trzech Krzyży 18

00-499 Warszawa

(POLSKA)


Z dopiskiem "Reklamacja"

 

Bardzo ważne!

 

  1. Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu w postaci faktury VAT lub paragonu, które były dołączone do otrzymanego przez Ciebie zamówienia.
  2. W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki Biuro Obsługi Klienta Optique.pl skontaktuje się z Tobą, w przypadku uznania reklamacji - w celu ustalenia formy reklamacji, możliwe są: zwrot pieniędzy lub wymiana na nowy produkt.  
  3. Forma zwrotu wpłaty będzie taka sama jak forma dokonanej płatności. W przypadku jeśli zamówienie zostało zrealizowane za pobraniem, środki zwrócimy na konto, którego numer został podany w formularzu.
  4. Wymiana produktu - w przypadku gdy reklamowany model nie jest już dostępny w naszym butiku klient może wybrać inny produkt. Biuro Obsługi Klienta Optique.pl skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia rozliczenia oraz dostępności towaru.
  5. Jeżeli produkt który reklamujesz jest tańszy niż produkt na który chcesz dokonać wymiany, poprosimy Cię o wpłatę różnicy. Jeżeli wybrany przez Ciebie produkt jest tańszy niż uprzednio zakupiony, różnicę zwrócimy w ciągu 14 dni od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Forma zwrotu środków będzie taka sama jak forma dokonanej płatności. W przypadku jeśli zamówienie zostało zrealizowane za pobraniem, środki zwrócimy na konto, którego numer został podany w formularzu.
  6. Jeżeli produkt jest dostępny w naszym magazynie po dokonaniu rozliczenia (otrzymaniu Twojej wpłaty) wyślemy go w ciągu 24h. Wysyłkę produktu na zamówienie potwierdzimy mailem.
  7. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego przez Klienta Optique.pl zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

 

 

INFORMACJA

Informujemy, że Glaser Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, wpisana do Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000475410 (dalej jako „Przedsiębiorca”), nie jest zobligowana do korzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów z konsumentami w rozumieniu Ustawy z dnia 23 września 2016 r.  o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. poz. 1823). Przedsiębiorca nie jest objęty jurysdykcją żadnego podmiotu uprawnionego w rozumieniu w/w ustawy.

Jednocześnie Przedsiębiorca oświadcza, iż odmawia wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

 

 

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. +48 888-800-000 lub drogą mailową - info@optique.pl.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel