Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

4 JUNIOR!

Ray-Ban Junior - okulary dziecięce Ray-Ban

 

Specjalna oferta dla naszych najmłodszych Klientów! 

 

Okulary Ray-Ban® Junior z najlepszymi soczewkami marki Essilor Kids już od 479zł*! Już dziś zapraszamy do butiku stacjonarnego Optique w Warszawie - posiadamy niekwestionowanie największą ofertę marki Ray-Ban® w Polsce.  

 

Sprawdź ofertę opraw JUNIORSKICH

 

 

Never Hide Ray-Ban

 

 

 

 

 

 


 

 

Warunki promocji:

*Najniższa cena dotyczy wyłącznie wybranego rodzaju soczewek korekcyjnych, tj. soczewek magazynowych jednoogniskowych organicznych ORMA 1.5 z powłoką Trio o następujących parametrach:

zakres mocy -

Sfera Ø  -6,00 - +6,00 

Cylinder -2,00

wraz z oprawami optycznymi marki Ray-Ban® z kolekcji Junior - następujące modele o kodach produktów: RB1528, RB1527, RB1029, RB1536, RB1532, RB1534, RB1533, RB153, RB1528, RB1527, RB1517. Cena całkowita uzależniona jest od finalnej ceny okularów korekcyjnych. Pełna oferta modeli opraw optycznych z kolekcji Ray-Ban Junior, jak również soczewek okularowych, dostępna jest w stacjonarnym salonie optycznym Optique Pl. Trzech Krzyży 18, 00-499 Warszawa;   Doliczany koszt soczewek ORMA Trio to 199 zł;

*Promocja obejmuje osoby, których korekcja oraz PD mieści się w zakresie parametrów soczewek objętych promocją, jednakże Klient może zakupić oprawy Ray-Ban® Junior objęte promocją wraz z kompletem soczewek, które nie są objęte promocją. W takim przypadku konsument zobowiązany jest dopłacić różnicę pomiędzy ceną wybranych soczewek nieobjętych promocją, a ceną soczewek objętych promocją;

*Aby skorzystać z promocji należy, w ramach jednej transakcji, dokonać zakupu pełnych okularów korekcyjnych (oprawa z kolekcji Ray-Ban Junior oraz para szkieł korekcyjnych z marki Essilor objętych promocją);

*Promocja obowiązuje w stacjonarnym salonie Optique Pl. Trzech Krzyży 18, 00-499 Warszawa;

*Oferta nie łączy się z innymi promocjami i zniżkami.

*Uprzejmie prosimy mieć na uwadze, że nie wykonujemy badania wzroku Klientom, którzy nie ukończyli 18 roku życia

pixel