Rozszerzona Gwarancja Optique - ciesz się swoimi nowymi okularami bez ryzyka

Skorzystaj z Rozszerzonej Gwarancji Optique.

Bez względu na to co stanie się z Twoimi okularami, naprawimy lub wymienimy je na nowe w ciągu roku od daty zakupu!

 

Najczęściej zadawane pytania (FAQ) dotyczce Rozszerzonej Gwarancji Optique

 

Co obejmuje Rozszerzona Gwarancja Optique?

Rozszerzona Gwarancja Optique obejmuje wszystkie oprawy korekcyjne i okulary przeciwsłoneczne znajdujące się w ofercie sklepu z wyłączeniem marek Cartier, Mont Blanc, Gucci, Saint Laurent, Brioni, zakupione we wszystkich salonach stacjonarnych Optique i Optique Exclusive oraz w sklepach internetowych optique.pl, o-shop.com i optique-exclusive.pl prowadzonych przez Organizatora.

 

Jakie szkody obejmuje Rozszerzona Gwarancja Optique?

Rozszerzona Gwarancja Optique obejmuje wszystkie szkody (w tym uszkodzenia mechaniczne i niemechaniczne), na które narażone są oprawy korekcyjne i okulary przeciwsłoneczne w ciągu roku od daty odbioru okularów.

 

Co otrzymam w ramach usługi Rozszerzonej Gwarancji Optique?

Rozszerzona Gwarancja Optique gwarantuje naprawę okularów przeciwsłonecznych lub opraw korekcyjnych, które zostały uszkodzone w ciągu roku od daty odbioru okularów. Zgłoszenie nie może przekraczać terminu wynoszącego rok kalendarzowy od chwili, kiedy okulary zostały odebrane.

W momencie, gdy naprawa opraw korekcyjnych lub okularów przeciwsłonecznych jest niemożliwa istnieje opcja wymiany uszkodzonych elementów oprawy na nowe lub wymiana oprawy na inny model w zbliżonej cenie.

 

Jaki jest okres trwania Rozszerzonej Gwarancji Optique?

Rozszerzona Gwarancja Optique rozpoczyna się w dniu odebrania lub dostarczenia do klienta okularów i kończy się 12 miesięcy później.

 

Jaki jest koszt uzyskania Rozszerzonej Gwarancji Optique?

Rozszerzona Gwarancja Optique jest to dodatkowa usługa, której koszt jest uzależniony od regularnej ceny oprawy okularowej lub okularów przeciwsłonecznych.

Koszt Rocznej Bezwarunkowej Gwarancji Optique wynosi 10% wartości ceny regularnej opraw korekcyjnych lub okularów przeciwsłonecznych.

 

Ile razy mogę skorzystać z Rozszerzonej Gwarancji Optique?

Możliwość skorzystania z Rozszerzonej Gwarancji Optique przysługuje wyłącznie jeden raz, w ciągu roku od daty odbioru okularów. 

 

Czego nie obejmuje usługa Rozszerzonej Gwarancji Optique?

Usługa nie obejmuje naprawy i wymiany soczewek okularowych korekcyjnych (przejrzystych i barwionych), przypadków zagubienia i kradzieży okularów oraz zwrotu środków za uszkodzone okulary.

Jak Rozszerzona Gwarancja Optique wpływa na standardowe warunki gwarancji? Rozszerzona Gwarancja Optique nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza jakichkolwiek praw przysługujących klientom wynikających z:

  • niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową sprzedaży;
  • rękojmi za wady sprzedanego towaru;
  • innej gwarancji, którą objęte są okulary.


Co jest potwierdzeniem zakupu Rozszerzonej Gwarancji Optique?
Potwierdzeniem zakupu Rozszerzonej Gwarancji Optique jest paragon/faktura.

 

Pełny regulamin usługi dodatkowej RGO dostępny jest tutaj.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel