Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Program lojalnościowy Blinkblink Club

Blinkblink Club

 

Blinkblink Club

Blinkblink Club jest prestiżowym programem lojalnościowym przygotowanym specjalnie dla naszych stałych klientów.

Dołącz do tego elitarnego grona i miej dostęp do najlepszych światowych marek okularowych.

Wszystkie kolekcje corocznie wybieramy podczas międzynarodowych targów optycznych w Paryżu i Mediolanie: 

Marki uczestniczące w Blinkblink Club - Bvlgari, Cartier, Chanel, Dior, Dolce & Gabbana, Fendi, Giorgio Armani, Michale Kors, Miu Miu, Oakley, Ray-Ban oraz wiele innych

 

Zasady programu

W ramach programu lojalnościowego przyznajemy stałe rabaty w zależności od wysokości opłaconych zamówień w naszych sklepach. Będąc naszym stałym klientem lub dołączając do tego elitarnego grona, masz możliwość dokonywania zakupów ze stałą zniżką sięgającą nawet do 15% od cen regularnych w sklepach. Każdy zakup przybliża Cię do kolejnego, jeszcze bardziej atrakcyjnego rabatu.

Rabaty przyznawane są według następujących progów:

Wysokości rabatów w Blinkblink Club

 

Zaloguj się i sprawdź jaki obecnie posiadasz rabat w Blinkblink

 

To nie wszystko. W zależności od osiągniętego progu naszych stałych klientów nagradzamy dodatkowymi korzyściami.

Skorzystaj ze specjalnego programu profilaktycznego. Dla nas najważniejsza jest troska o Twój wzrok.

 

Korzyści pakietu Blinkblink Club

 

FAQ

 

 

Jak mogę przyłączyć się do Blinkblink Club?

Aby stać się członkiem Blinkblink Club, wystarczy założyć konto i złożyć zamówienie w jednym z naszych sklepów: Blinkblink.pl, Optique-Exclusive.pl, lub o-shop.com.

 

Kiedy otrzymam rabat?

Od razu po przekroczeniu określonego progu. Wysokość rabatu zależna jest od wartości zamówień opłaconych w naszych sklepach. Rabat uaktywni się automatycznie w momencie, gdy suma zaksięgowanych wpłat za wszystkie zamówienia wykonane przez Ciebie osiągnie określony próg. Zatem masz szansę otrzymać atrakcyjny upust już na swoje kolejne zakupy, pod warunkiem dokonania zakupów na określoną kwotę.

 

W jaki sposób obliczany jest mój rabat?

Rabat odnosi się do łącznej wartości/ kwoty wszystkich Twoich dotychczas zrealizowanych i opłaconych zamówień i jego naliczanie odbywa się od momentu dokonania pierwszych zakupów. Rabat naliczany jest automatycznie na koncie klienta w przypadku zakupów online - po wysłaniu produktu do Uczestnika i uregulowaniu należności, w przypadku zakupów w sklepie stacjonarnym – po wydaniu towaru i zapłacie przez uczestnika. System nalicza rabaty po zrealizowaniu i opłaceniu (opcja za pobraniem) zamówienia. W momencie kiedy status zamówienia zmieni się na „zrealizowano”, zostanie naliczony Twój rabat.

 

Jak sprawdzić aktualny rabat?

Dostęp do danych o wysokości rabatu mają Państwo poprzez swoje konto na Blinkblink.pl, Optique-Exclusive.pl, lub o-shop.com.

 

Czy rabaty łączą się ze sobą?

W ramach naszych działań marketingowych oferujemy produkty w cenach promocyjnych (np. 5% zniżki na wszystkie produkty), czy w atrakcyjnych cenowo zestawach. W takich sytuacjach rabaty programu lojalnościowego nie sumują się z rabatami promocyjnymi oraz nie są naliczane rabaty do cen zestawów. Jednak nasz system zawsze porównuje, który rabat jest korzystniejszy dla klienta i taki ustala dla niego! Przykład: Blinkblink wprowadził promocję ze zniżką 5% na dany produkt. Klient ma jednak w programie lojalnościowym 15% rabatu - system nalicza mu tym samym rabat 15% (ponieważ jest wyższy od rabatu promocyjnego).

 

Chciałbym/abym wykorzystać rabat na zakupy, w jaki sposób mogę to zrobić?

Rabat, który posiadasz naliczany jest automatycznie już od pierwszej chwili jzalogowania się do sklepu - zatem od razu widzisz Twoje nowe, niższe ceny! Jeśli zaś dokonujesz zakupu w naszych salonach stacjonarnych Blinkblink w Warszawie - Pl. Trzech Krzyży 18, Galeria Mokotów, Salon Blinkblink Street Mall Vis à Vis Wilanów. oraz w salonach Blinkblink Exclusive - ul. Nowy Świat 1 Warszawa - osobiście przez sprzedawcę, wystarczy tylko podać swój login. Przy czym wszystkie dane o aktualnych rabatach są przeliczane raz na 24 godziny (lub dłużej).

 

Jak mogę otrzymać Kartę Stałego Klienta?

Uczestnik Programu na własne życzenie otrzymuje kartę członkowską. Kartę można otrzymać w stacjonarnych salonach optycznych Blinkblink i Optique Exclusive. Karta może być także dołączona do Twoich zakupów online - podczas składania zamówienia, prosimy jedynie o zaznaczenie dedykowanego checkboxa na etapie: „Uwagi do zamówienia”.

 

Na czym polega 5-procentowy rabat* na start z Kartą Blinkblink Club, jak i kiedy mogę z niego skorzystać?

Klient, który posiada Kartę Blinkblink Club, a nie osiągnął jeszcze pierwszego progu rabatowego w ramach programu Blinkblink Club, może otrzymać 5-procentowy rabat na wszystkie produkty w regularnych cenach dostępne w salonach i online. W tym celu, w przypadku składania zamówienia online, w polu dedykowanym kodom rabatowym, należy wpisać numer swojej Karty Blinkblink Club. Jeśli zaś klient dokonuje zakupu w naszych salonach stacjonarnych - rabat naliczany jest osobiście przez sprzedawcę, trzeba tylko okazać kartę przed dokonaniem transakcji zakupu. Rabat ten nie łączy się z innymi promocjami.

 

 Karty Blinkblink Club - dostępne w salonach Blinkblink Warszawa

 

REGULAMIN

PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „Blinkblink Club”

  

ROZDZIAŁ I – DEFINICJE

 

Użyte w niniejszym Regulaminie terminy oznaczają: 

  1. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin, który określa zasady działania Programu Lojalnościowego pod nazwą „Blinkblink Club”, w szczególności prawa i obowiązki Uczestnika w związku z jego udziałem w Programie oraz prawa i obowiązki Organizatora,

  2. Program – oznacza program lojalnościowy (sprzedaży premiowej), obowiązujący na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jako Program Lojalnościowy „Blinkblink Club”,

  3. Organizator – Glaser Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-499, Plac Trzech Krzyży 18, Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Kapitał Zakładowy: 1010000 PLN KRS 0000475410, Regon 146854128, NIP 7010393453

  4. Uczestnik Programu – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, która dokonała prawidłowej rejestracji w Programie i dysponuje dostępem do konta Uczestnika na Stronie Internetowej Programu. Uczestnikami Programu nie mogą być pracownicy Organizatora, jak również członkowie ich rodzin oraz osoby najbliższe.

  5. Strona Internetowa Programu – oznacza strony internetowe sklepów znajdujące się pod adresami: Blinkblink.pl, www.Optique-Exclusive.pl, raz www.O-Shop.com (dalej jako „Sklep lub sklepy internetowe”), do których Uczestnik otrzyma dostęp poprzez konto Uczestnika, na podstawie indywidualnego identyfikatora i hasła utworzonego podczas zgłoszenia uczestnictwa w Programie, zawierające informacje o zamówieniach, wysokości aktualnego rabatu oraz Formularz Rejestracyjny i Regulamin.

  6. Sklep stacjonarny – oznacza stacjonarne sklepy: Blinkblink Pl. Trzech Krzyży 18, 00 – 496 Warszawa, Blinkblink Galeria Mokotów Wołoska 12, 02 – 675 Warszawa, Blinkblink EXCLUSIVE, ul. Nowy Świat 1, 00 – 496 Warszawa,

  7. Formularz Rejestracyjny - formularz zgłoszenia uczestnictwa w Programie, zawarty na Stronie Internetowej Programu, zawierający deklarację przystąpienia Uczestnika do Programu.

  8. Karta Blinkblink Club – spersonalizowana karta lojalnościowa wydawana Uczestnikowi Programu przez Organizatora zgodnie z Regulaminem, identyfikowana przez umieszczony na karcie numer i podpis Uczestnika.

 

ROZDZIAŁ II – POSTANOWIENIA OGÓLNE 

  1. Celem Programu jest przyznawanie Uczestnikom, którzy dokonali prawidłowego zgłoszenia uczestnictwa w Programie, świadczeń w postaci rabatu oraz dodatkowych korzyści, szczegółowo wskazanych w niniejszym Regulaminie.

  2. Program skierowany jest do Uczestników dokonujących zakupów towarów w sklepach stacjonarnych oraz sklepach internetowych pod adresem: Blinkblink.pl, Optique-Exclusive.pl, oraz www.O-Shop.com, na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

  3. Zgłoszenie do Programu oznacza akceptację jego Regulaminu.

  4. Regulamin obowiązuje od chwili jego ogłoszenia na Stronie Internetowej Programu.

  5. Treść Regulaminu udostępniona jest wszystkim Uczestnikom w Sklepach stacjonarnych oraz na stronach sklepów internetowych: Blinkblink.pl, www.Optique-Exclusive.pl, oraz www.O-Shop.com

  6. Obowiązująca jest aktualnie opublikowana na Stronie Internetowej Programu wersja Regulaminu. Regulamin obowiązuje od chwili jego publikacji na Stronie Internetowej Programu, z zastrzeżeniem rozdziału VIII Regulaminu.

  7. Regulamin stosuje się wyłącznie do Uczestników, którzy posiadają aktywny login i hasło dostępu do Strony Internetowej Programu.

  8. Uczestnictwo w Programie jest bezpłatne i dobrowolne.

  9. Uczestnik może przystąpić do Programu tylko jeden raz.

  10. Naruszenie przez Uczestnika Regulaminu, stanowi podstawę do wykluczenia go z Programu, o czym Organizator zawiadomi Uczestnika na wskazany w Formularzu Rejestracyjnym adres email.

  11. Za wyjątkiem zmian w Regulaminie, Organizatorowi przysługuje prawo do dokonywania zmian w materiałach umieszczanych na Stronie Internetowej Programu, bez wcześniejszego powiadomienia o tym Uczestnika.

  12. Każdy Uczestnik w przypadku zmiany danych wskazanych w Formularzu Rejestracyjnym, zobowiązany jest do aktualizacji tych danych, w trakcie całego uczestnictwa w Programie, zgodnie z aktualnym stanem faktycznym.

 

ROZDZIAŁ III - CZAS TRWANIA PROGRAMU, ZAWIESZENIE i ZAKOŃCZENIE PROGRAMU

  1. Dniem rozpoczęcia Programu jest chwila opublikowania Regulaminu na Stronie Internetowej Programu.

  2. Uczestnik może przystąpić do Programu w każdym czasie.

  3. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie oraz zawieszania i zakończenia Programu w każdym czasie bez podania przyczyny, przy zastosowaniu wyłącznie warunków informacji oraz zawiadomień Uczestników, w sposób określony w niniejszym Regulaminie.

  4. W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu, informacja o tym zostanie przekazana Uczestnikom, co najmniej na 30 (trzydzieści) dni przed terminem zawieszenia lub zakończenia Programu, poprzez stosowne ogłoszenie na Stronie Internetowej Programu oraz zawiadomienie Uczestnika o tym fakcie na adres email wskazany w Formularzu Rejestracyjnym.

  5. W przypadku zakończenia lub zawieszenia Programu, uzyskany rabat i usługi przyznane Uczestnikowi, mogą zostać ostatecznie wykorzystane w terminie 30 (trzydzieści) dni od daty zakończenia lub zawieszenia Programu. Po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Uczestnik nie będzie uprawniony do skorzystania z rabatu ani usług dodatkowych.

 

ROZDZIAŁ IV - WARUNKI UCZESTNICTWA W PROGRAMIE

  1. Warunkiem przystąpienia do Programu na zasadach Uczestnika jest prawidłowe założenie konta Uczestnika („Zarejestruj się”) w przynajmniej jednym sklepie internetowym. W tym celu, Uczestnik zobowiązany jest wysłać do Organizatora wypełniony w sposób kompletny i zgodny z prawdą Formularz Rejestracyjny.

  2. Uczestnikiem Programu nie może zostać osoba, która nie posiada założonego konta Uczestnika lub podała, w trakcie rejestracji, niekompletne bądź nieprawdziwe dane.

  3. Przystąpienie do Programu oznacza, iż Uczestnik zapoznał się oraz wyraża zgodę na postanowienia Regulaminu.

  4. Początkiem uczestnictwa w Programie jest dzień zawiadomienia Uczestnika o poprawnej weryfikacji Formularza Rejestracyjnego.

  5. Organizator zastrzega sobie prawo negatywnego zweryfikowania Formularza Rejestracyjnego, w terminie do 14 (czternaście) dni kalendarzowych od daty jego wysłania, o czym poinformuje składającego Formularz Rejestracyjny na podany w Formularzu Rejestracyjnym adres email.

  6. Złożenie zamówienia po założeniu konta Uczestnika jest równoznaczne z przystąpieniem do Programu, w charakterze Uczestnika.

  7. Login oraz hasło dostępu do Strony Internetowej Programu jednoznacznie identyfikują Uczestnika w Programie, ustanawia je samodzielnie Uczestnik podczas wypełniania Formularza Rejestracyjnego.

  8. Uczestnik obowiązany jest korzystać z identyfikatora i/lub hasła dostępu do Strony Internetowej Programu wyłącznie dla własnego dostępu oraz nie ujawniać ich osobom trzecim.

  9. Uczestnik ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez osobę trzecią, będące następstwem ujawnienia identyfikatora i/lub hasła dostępu do konta Uczestnika na Stronie Internetowej Programu.

 

ROZDZIAŁ V – ZASADY PROGRAMU, PRZYZNAWANIE RABATÓW I USŁUG DODATKOWYCH

  1. Przystąpienie do Programu upoważnia Uczestnika do dokonywania zakupów w sklepach stacjonarnych oraz w sklepach internetowych ze stałym rabatem oraz korzystania z usług dodatkowych, udzielanych Uczestnikowi przez Organizatora na zasadach określonych w Regulaminie.

  2. Wysokość stałego rabatu przyznanego Uczestnikowi określają progi rabatowe, uzależnione od sumy dokonanych zakupów. Rabat jest naliczany począwszy od drugiego zakupu.

  3. Przez „dokonanie zakupu” rozumie się:

    1. w przypadku zakupów w jednym ze sklepów internetowych – po wysłaniu towaru do Uczestnika oraz zaksięgowaniu na rachunku bankowym Organizatora zapłaty całej ceny za towar, przy jednoczesnym braku odstąpienia od umowy przez Uczestnika;

    2. w przypadku zakupów w sklepie stacjonarnym – po wydaniu towaru i dokonaniu zapłaty całej ceny za towar, przy jednoczesnym braku odstąpienia od umowy przez Uczestnika;

  4. „Progi rabatowe” wynoszą odpowiednio:

    1. dokonanie zakupu za kwotę (od 0,00 do 1.000,00) złotych netto – brak rabatu;

    2. dokonanie zakupu za kwotę (od 1.000,01 do 5.000,00) złotych netto – rabat 10%;

    3. dokonanie zakupu za kwotę powyżej 5.000,01 złotych netto – rabat 15%;

  5. Uczestnikowi zostanie przyznany stały rabat w wysokości określonej powyżej, wyłącznie po przekroczeniu określonego Progu rabatowego. Rabat uaktywni się automatycznie w momencie, gdy suma zaksięgowanych wpłat za wszystkie Dokonane Zakupy przez Uczestnika osiągnie określony Próg rabatowy.

  6. Stały Rabat odnosi się do łącznej sumy wszystkich Dokonanych Zakupów, od chwili przystąpienia przez Uczestnika do Programu. Informacje o Dokonanych Zakupach a tym samym i wysokości Stałego rabatu są aktualizowane przez Organizatora co 24 godziny.

  7. Każde Dokonanie Zakupu przez Uczestnika w trakcie obowiązywania Programu, będzie jednoznaczne z naliczeniem na koncie Uczestnika odpowiedniej kwoty, w celu kwalifikacji Uczestnika do określonego progu rabatowego oraz przyznaniem Uczestnikowi jednego z czterech Pakietów Usług dodatkowych.  

  8. W zależności od osiągniętego progu rabatowego, Uczestnik zostanie zakwalifikowany przez Organizatora do jednej z czterech kategorii Uczestników (SILVER, GOLD). Do każdej kategorii Uczestnika, przypisany jest odpowiadający mu Pakiet usług dodatkowych.

  9. Pakiety usług dodatkowych obejmują:

    1. w przypadku uzyskania rabatu 10% - bezpłatny Pakiet Serwis obejmujący: justowanie opraw, właściwe ustawienie kąta opraw, sprawdzenie, regulacja i zabezpieczenie połączeń śrubowych i zawiasów, zabezpieczenie soczewek oraz czyszczenie okularów ultradźwiękiem ; - bezpłatny Program Profilaktyczny obejmujący: bezpłatne profilaktyczne badanie wzroku raz w roku (PAKIET SILVER);

    2. w przypadku uzyskania rabatu 10% - bezpłatny Pakiet Serwis+, obejmujący: usługi w Pakiecie Serwis oraz dodatkowo bezpłatną usługę wymiany zużytych części tj. nosków, końcówek, zauszników, śrubek- bezpłatny Program Profilaktyczny+ obejmujący: usługi w programie Profilaktycznym oraz dodatkowo bezpłatne badanie, dobór oraz dopasowanie soczewek kontaktowych (PAKIET GOLD);

    3. w przypadku uzyskania rabatu 15%, przy jednoczesnym dokonaniu zakupów na sumę powyżej 10.000 złotych netto – bezpłatny Pakiet Serwis+, bezpłatny Program Profilaktyczny+ oraz dodatkowo bezpłatne wymiany serwisowe soczewek z polaryzacją lub bez polaryzacji, wymiana nosków, końcówek zauszników  i dodatkowy Pakiet Usług Blinkblink VIP Shopping obejmujący: przymierzenie do 20 par specjalnie dobranych dla Klienta okularów, konsultację Stylisty okularowego, dobór szkieł korekcyjnych oraz soczewek kontaktowych na podstawie recepty, regulację i dopasowanie okularów do potrzeb Klienta,  we wskazanej przez Klienta lokalizacji na terenie m.st. Warszawy (PAKIET VIP);

  10. Uczestnikowi zapewnia się dostęp do informacji o Dokonanych zakupach, uzyskanych progach rabatowych oraz przyznanym Pakiecie, poprzez konto Uczestnika na stronach sklepów internetowych.

  11. W przypadku niezgodności dokonanych przez Uczestnika zakupów a kwotą zgromadzoną na koncie Uczestnika, Uczestnik zobowiązany jest do złożenia reklamacji. 

  12. Uczestnik wykorzystuje przyznany mu stały rabat w następujący sposób:

    1. przy dokonywaniu zamówienia towarów w sklepie internetowym – po zalogowaniu, ceny towarów widoczne dla Użytkownika uwzględniają stały rabat Uczestnika i wyświetlane są uczestnikowi po uwzględnieniu rabatu;

    2. przy dokonywaniu zakupów w sklepie stacjonarnym - Uczestnik zobowiązany jest przed dokonaniem transakcji podać Sprzedawcy swój login, Sprzedawca po zweryfikowaniu uprawnienia Uczestnika do stałego rabatu, naliczy Uczestnikowi stały rabat do ceny detalicznej towaru;

  13. W przypadku dokonania przez Uczestnika zwrotu zakupionych towarów, wartość Zakupów na koncie Uczestnika, zostanie pomniejszona, w taki sposób jakby Uczestnik nie Dokonał Zakupu.

  14. Stały rabat uzyskany w ramach Programu nie łączy się z innymi promocjami, obniżkami i/lub programami Organizatora. W przypadku zbiegu Stałego rabatu uzyskanego przez Uczestnika oraz innej promocji Organizatora na określony towar, mechanizmy sklepów internetowych automatycznie porównają ceny towaru i wybiorą cenę  korzystniejszą dla Uczestnika.

  15. Uczestnik może korzystać z prawa do udzielonego mu stałego rabatu oraz usług dodatkowych w ramach Pakietów, przez cały okres trwania Programu. W przypadku zakończenia Programu, Uczestnik uprawniony jest do korzystania z prawa do stałego rabatu oraz usług dodatkowych, przez okres 30 (trzydzieści) dni, od dnia zakończenia Programu, po tym terminie uzyskany stały rabat oraz Pakiety usług dodatkowych zostaną anulowane, a Uczestnik nie będzie miał prawa do korzystania z nich. Informacja dotycząca zakończenia Programu zostanie podana przez Organizatora do wiadomości Uczestnika, poprzez zamieszczenie jej na Stronie Internetowej Programu, na 30 (trzydzieści) dni przed terminem zakończenia Programu. 

  16. Uprawnienie Uczestnika do stałego rabatu i Pakietu usług dodatkowych jest niezbywalne. Rabaty uzyskane przez różnych Uczestników nie mogą być łączone. Niewykorzystany rabat oraz usługi dodatkowe nie podlegają wymianie na jakikolwiek ekwiwalent.

 

ROZDZIAŁ VI – KARTA Blinkblink Club

  1. Karta Blinkblink Club wydawania jest przez Organizatora nieodpłatnie na życzenie Uczestnika. Każda Karta posiada numer przypisany konkretnemu Uczestnikowi Programu.

  2. Karta Blinkblink Club doręczana jest Uczestnikowi: do rąk własnych – w przypadku Uczestników dokonujących zakupu produktu lub usługi w jednym ze sklepów stacjonarnych Organizatora;wraz z zamówieniem – w przypadku Uczestników dokonujących zakupów online w jednym ze sklepów internetowych Organizatora, wymienionych w Rozdziale II pkt. 2 Regulaminu.

  3. Kartą Blinkblink Club może posługiwać się Uczestnik lub osoba przez niego upoważniona, przy czym domniemywa się, że osoba okazująca Kartę Blinkblink Club jest Uczestnikiem Programu lub została przez Uczestnika upoważniona do korzystania z Karty. Udostępniając Kartę Blinkblink Club innej osobie, Uczestnik zobowiązuje się poinformować ją o warunkach Programu i niniejszym Regulaminie.

  4. Okazanie Karty Blinkblink Club umożliwia Uczestnikowi korzystanie z rabatów u partnerów Organizatora. Aktualna lista partnerów Organizatora honorujących Kartę Blinkblink Club znajduje się na Stronie Internetowej Programu.

  5. Korzystanie z pozostałych przywilejów Programu określonych w Regulaminie nie wymaga posiadania Karty Blinkblink Club.

  6. Karta Blinkblink Club jest ważna do odwołania, przez cały okres trwania Programu Lojalnościowego Blinkblink Club.

  7. Wydana Uczestnikowi Karta Blinkblink Club jest niezbywalna i pozostaje własnością Organizatora.

  8. Karta Blinkblink Club nie jest kartą kredytową, bankomatową ani płatniczą.

  9. W przypadku powzięcia przez Organizatora wątpliwości co do prawidłowości korzystania przez Uczestnika z Karty Blinkblink Club, może być ona zatrzymana.

  10. W przypadku uszkodzenia, zagubienia lub kradzieży Karty Blinkblink Club należy o tym powiadomić Organizatora.

  11. Zasady wydania nowej Karty Blinkblink Club są analogiczne, jak przy przystąpieniu do Programu, zgodnie z Regulaminem obowiązującym w dacie, w której dany Uczestnik zamierza uzyskać nową Kartę Blinkblink Club.

 

ROZDZIAŁ VII – WYSTĄPIENIE Z PROGRAMU

  1. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Programie w każdym czasie, bez żadnych zobowiązań wobec Organizatora, o czym powinien zawiadomić Organizatora w formie pisemnego oświadczenia, które należy doręczyć na adres Organizatora wskazany w Regulaminie. Z chwilą doręczenia oświadczenia o rezygnacji rabat i usługi dodatkowe uzyskane przez Uczestnika zostaną anulowane, a jego konto zostanie zamknięte.

  

ROZDZIAŁ VIII – PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKA

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.

  2. Organizator gwarantuje, iż będzie przestrzegać obowiązujących przepisów prawa dotyczących zbierania, przetwarzania i korzystania z danych osobowych.

  3. Poprzez wypełnienie Formularza rejestracyjnego, Uczestnicy udzielają Organizatorowi wyraźnej zgody na przetwarzanie udostępnionych danych osobowych oraz powierzenie ich przetwarzania, w związku z prowadzeniem Programu, w celu naliczenia rabatu, w celach analitycznych, statystycznych i marketingowych.

  4. Dane Uczestników będą traktowane jako informacje poufne,  będą w wyłącznej dyspozycji Organizatora i/lub podmiotów, którym Organizator powierzył ich przetwarzanie na podstawie zawartej umowy.

  5. Każdy Uczestnik ma niczym nieograniczone prawo dostępu do własnych danych osobowych, może żądać ich  poprawienia i/lub usunięcia.

  6. Dane inne niż dane osobowe Uczestnika, w postaci informacji przekazywanych przez pliki cookies  są standardowo pobierane i przechowywane w tak zwanych plikach dziennika serwera. Dane te nie stanowią żadnego bezpośredniego wskazania tożsamości Uczestnika i są używane wyłącznie do anonimowej analizy ruchu na Stronie Internetowej Programu oraz innych celach statystycznych.

  7. Organizator zobowiązuje się chronić dane osobowe Uczestnika, w zakresie przewidzianym przepisami prawa.

 

ROZDZIAŁ IX – ZMIANY REGULAMINU 

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie oraz  zawieszania i zakończenia Programu w każdym czasie i bez podania przyczyn, przy zastosowaniu wyłącznie warunków informacji oraz zawiadomień Uczestników w sposób określony w niniejszym Regulaminie.

  2. W przypadku zmiany Regulaminu, nowy Regulamin zostanie udostępniony Uczestnikom, za pomocą Strony Internetowej Programu, co najmniej 7 (siedem) dni przed jego wejściem w życie, poprzez ogłoszenie Regulaminu na Stronie Internetowej Programu oraz poprzez zawiadomienie o tym Uczestników na adresy e-mail wskazany w Formularzu rejestracyjnym.

  3. W związku ze zmianą Regulaminu, Uczestnik uprawniony jest do rezygnacji z uczestnictwa w Programie. W takim przypadku Uczestnik zobowiązany jest złożyć na adres Organizatora pisemną oświadczenie o rezygnacji, w terminie 14 (czternaście) dni od daty powiadomienia go  przez Organizatora o zmianie Regulaminu. W przypadku rezygnacji Uczestnik zobowiązany jest do wykorzystania rabatu i usług dodatkowych, na zasadach i w terminie identycznym jak przy zakończeniu Programu. W przypadku, w którym Uczestnik we wskazanym powyżej terminie nie zrezygnuje z uczestnictwa w Programie, przyjmuje się iż Uczestnik zaakceptował w całości zmiany Regulaminu.

 

ROZDZIAŁ X – ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

  1. Wszelkie reklamacje z tytułu organizowanego Programu, mogą być składane pisemnie na adres Organizatora przez cały okres trwania Programu, ale nie później niż w terminie do 30 dni, licząc od daty przekazania stałego rabatu. Reklamacje zgłoszone po terminie nie będą rozpatrywane. Pisemna reklamacja powinna zawierać pełne dane rejestrowe oraz dokładny adres Uczestnika jak również opis i przyczynę reklamacji oraz powinna zostać przesłana jako wiadomość email na adres info@blinkblink.pl lub listem poleconym na adres Organizatora, przed upływem terminu o którym mowa w zdaniu powyżej.

  2. Organizator rozpatrzy zgłoszoną reklamację, w terminie 14 (czternaście) dni od otrzymania reklamacji i w zależności od formy złożonej reklamacji pisemnie lub za pomocą poczty email poinformuje zgłaszającego o stanowisku. Za datę wniesienia oraz odpowiedzi na reklamację uważa się datę określoną stemplem pocztowym lub datę otrzymania wiadomości email.

  

 

ROZDZIAŁ XI - PRZEPISY KOŃCOWE 

  1. Uczestnik jest zobowiązany do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

  2. W przypadku stwierdzenia przez Organizatora, że Uczestnik nie przestrzega postanowień Regulaminu, Organizatorowi przysługuje uprawnienie do wykluczenia Uczestnika z Programu, o czym powiadomi Uczestnika na wskazany w Formularzu rejestracyjnym adres email.

  3. W sytuacji określonej w pkt.2 powyżej, Organizatorowi będzie przysługiwało również prawo do dochodzenia zwrotu poniesionych kosztów oraz roszczeń odszkodowawczych, w związku ze szkodą jaką Organizator poniósł, poprzez działania lub zaniechania Uczestnika niezgodne z Regulaminem.

  4. Uczestnik jest zobowiązany do informowania Organizatora o zmianie jakichkolwiek danych objętych Formularzem Rejestracyjnym.

  5. Wszelkie zawiadomienia oraz korespondencja między Organizatorem a Uczestnikami, z zastrzeżeniem sytuacji wskazanych w Regulaminie, będzie prowadzona w formie elektronicznej, przy czym dla Uczestnika elektronicznym adresem korespondencyjnym będzie adres email podany w Formularzu Rejestracyjnym, zaś dla Organizatora będzie to adres email info@blinkblink.pl.

  6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Uczestnika nieprawdziwych i/lub niekompletnych i/lub nieaktualnych danych.

  7. Dochodzenie roszczeń na drodze sądowej przysługuje Uczestnikowi, po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej określonej w Regulaminie, przed właściwym miejscowo Sądem powszechnym.

 

 

Aktualizacja regulaminu: 18.07.2018

Poprzedni regulamin z dnia 23.06.2014

pixel